• Primesti ceea ce platesti

    Este timpul ca proprietarii de afaceri – aceia care îşi doresc un site web – să afle un adevăr economic simplu, dar dureros. Importanța calităţii unui site şi a unicităţii acestuia este adesea pierdută când e vorba de cei care se zgârcesc. Dacă un design este de calitate proastă, va oferi utilizatorului o experienţă la fel de proastă şi vei lasa impresii nefavorabile. Din nou, acest lucru este neimportant pentru unii care sunt zgârciţi pentru că nu prea le pasă de anumite lucruri mărunte, cum ar fi estetica. Dacă un site nu este suficient de unic, va eşua în a atrage atenţia sau atenţia va fi una cu un impact negativ. Acestea sunt aspecte extrem de importante pentru care se merită să plăteşti. Paradoxul e...

    Citeste articolul »
  • Tu stii care este publicul tau?

    Indiferent de domeniul de activitate, pentru a-ţi creşte afacerea trebuie să ştii pe cine targetezi, care este audienţa ta. Poate unii cred că produsul lor se adresează tuturor, dar este greu şi costisitor să faci produsul tău cunoscut întregii lumi. Trebuie să afli pe cine targetezi şi care este nişa ta şi să depui eforturi spre acestea. Te va ajuta să devii eficient şi să te dezvolţi, pentru că o dată ce ştii cui vinzi, vei ştii cum să creezi pentru ei. Iată câteva lucruri care să te ajute să afli cine cumpără de la tine şi cine ar trebui să cumpere. Cine sunt ei? Răspunsul la această întrebare trebuie să fie primul lucru pe care trebuie să îl afli. Aceasta presupune alte întrebări. Ce...

    Citeste articolul »
  • Cum sa devii cunoscut

    Site-ul tău arată foarte bine, produsele şi serviciile tale sunt fără reproş şi ai lansat campanii de marketing multiple. Atunci de ce site-ul tău nu produce vânzările dorite? Nu este uşor să stârneşti audienţa să vorbească despre afacerea ta, dar este necesar dacă vrei ca site-ul tău să prospere. Iată strategia pe care o să o pui în practică dacă îţi doreşti să se vorbească despre site-ul tău: Spune o poveste convingătoare Fiecare afacere are o poveste. Cum ai început? Care este valoarea ta? Ce faci tu ca să fii cel din prezent? Poţi pune aceste elemente într-o poveste convingătoare care să transmită ceva audienţei tale sau ai putea doar să scrii câteva propoziţii seci pe fiecare pagină, să listezi produsele şi să speri ca...

    Citeste articolul »
  • Psihologia din spatele brandului

    Psihologia unui logo este unul dintre cele mai simplificate aspecte din spatele procesului de creare a unui logo. Este asociat în general exclusiv cu alegerea culorilor, dar de fapt este mai mult de atât. Definirea psihologiei în procesul de logo design Termenul “logo” derivă din cuvântul grec “logos”, care înseamnă “cuvânt”. Aşadar, atunci când se creează un logo, dacă ar fi să ne gândim la acest termen, atunci de fapt se creează un “cuvânt” vizual care va fi folosit de oameni la identificarea unei afaceri anume. Oamenii vor înţelege şi vor interacţiona cu logo-ul tău în acelaşi fel cum procedează cu un cuvânt: din perspectiva lor personală. Perspectivă care este influenţată de propriile credinţe culturale şi experienţe proprii. Dacă persoanele cu nivele diferite ale educaţiei...

    Citeste articolul »