Cum sa devii cunoscut

Site-ul tău arată foarte bine, produsele şi serviciile tale sunt fără reproş şi ai lansat campanii de marketing multiple. Atunci de ce site-ul tău nu produce vânzările dorite?

Nu este uşor să stârneşti audienţa să vorbească despre afacerea ta, dar este necesar dacă vrei ca site-ul tău să prospere. Iată strategia pe care o să o pui în practică dacă îţi doreşti să se vorbească despre site-ul tău:

  1. Spune o poveste convingătoare

Fiecare afacere are o poveste. Cum ai început? Care este valoarea ta? Ce faci tu ca să fii cel din prezent?

Poţi pune aceste elemente într-o poveste convingătoare care să transmită ceva audienţei tale sau ai putea doar să scrii câteva propoziţii seci pe fiecare pagină, să listezi produsele şi să speri ca audienţa va vorbi despre tine – lucru puţin probabil.

  1. Oferă stimulente

Nimic nu captează atenţia audienţei decât o promoţie sau ceva oferit gratis. Propune concursuri cu premii legate de brandul tău. Promovează discount-uri sau oferte cu limită de timp. Ebook-urile, mp3-urile, webinariile gratuite sunt alte modalităţi prin care poţi atrage audienţa şi prin care să faci site-ul cunoscut.

  1. Oferă conţinut dinamic

Citeşte conţinutul din cadrul site-ului tău. Este captivant şi reţine atenţia cititorului?

Dacă nu postezi conţinut valoros cât mai des, conţinut despre care să se merite a se vorbi, atunci audienţa va trece pe lângă ţine.

  1. Primeşte feedback

Vrei că audienţa să vorbească despre produsele şi serviciile tale? Cere-le opinia: postează chestionare, întreabă utilizatorii ce cred despre produsele tale, despre interfaţă site-ului, despre noul tău logo şi alte schimbări pe care le faci.

Vizitatorii site-ului tău întotdeauna vor avea ceva de zis despre site-ul tău – şi astfel este o oportunitate de a face îmbunătăţiri şi de a evolua în cadrul pieţei economice.

  1. Postează ştiri

Trimite comunicate de presă despre schimbări din domeniul afacerii tale. Postează aceste ştiri şi anunţuri şi în cadrul site-ului tău. Astfel îi arăţi consumatorului că eşti la curent cu noutăţile din domeniul tău de activitate şi că faci tot posibilul să ţii pasul cu ultimele trenduri.

  1. Optimizează activitatea pe reţelele sociale

Ţi-ai creat profile pe reţele sociale, postezi din când în când pe Facebook şi dai câteva tweet-uri şi apoi te întrebi de ce nu se discută despre tine pe web, de ce nu eşti cunoscut?

Dacă vrei să ai succes pe reţelele sociale, trebuie să creşti “rata de engagement”. Postează pe grupuri care au legătură cu activitatea ta articole, videoclipuri, comentarii și link-uri. Fii activ, conversează cu oamenii, răspunde la mesaje, pune întrebări – e un mod eficient de a începe discuţii.

  1. Structurează eforturile de marketing

Dacă postezi un video haios poţi atrage audienţa – temporar – dar nu îţi va aduce traficul dorit sau nu îţi va ajuta afacerea  pe termen lung.

Gândeşte-te la un plan de marketing şi o campanie de  conştientizare a brandului care se potriveşte cu scopurile business-ului tău.

Să determini audienţa să vorbească despre site-ul tău necesită planificare, pus la punct strategii şi, mai ales,  elemente despre care se merită să discuţi. Cu cât implici mai mult vizitatorii în activitatea ta, cu cât site-ul tău va deveni mai popular.

Daca simti, fa-o, noi iti multumim oricum
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page