Primesti ceea ce platesti

Este timpul ca proprietarii de afaceri – aceia care îşi doresc un site web – să afle un adevăr economic simplu, dar dureros.

Importanța calităţii unui site şi a unicităţii acestuia este adesea pierdută când e vorba de cei care se zgârcesc. Dacă un design este de calitate proastă, va oferi utilizatorului o experienţă la fel de proastă şi vei lasa impresii nefavorabile. Din nou, acest lucru este neimportant pentru unii care sunt zgârciţi pentru că nu prea le pasă de anumite lucruri mărunte, cum ar fi estetica. Dacă un site nu este suficient de unic, va eşua în a atrage atenţia sau atenţia va fi una cu un impact negativ. Acestea sunt aspecte extrem de importante pentru care se merită să plăteşti.

Paradoxul e că deşi preţurile pot fi atractive, pot apărea probleme de genul că site-urile nu funcţionează aşa cum ar trebui sau nu este deloc original. Vei vedea că pierzi clienţi şi dacă vei realiza la un moment dat de ce nu ai succes, va trebuie să plăteşti pentru un nou site, dar până atunci răul va fi făcut.

Aşadar, citeşte acest articol dacă vrei să afli cum să eviţi a te alege cu un site ieftin sau , dacă eşti web designer, cum să eviţi să pierzi clienţi oferind preţuri prea mici, pentru că vei avea suficientă informaţie pentru a-ţi justifica preţurile pentru munca ta.

Primeşti ceea ce plăteşti (uneori)

Înainte să te grăbeşti să plăteşti 200-400 de dolari cuiva care face site-uri, opreşte-te şi gândeşte-te un moment: de ce site-urile de top au costat mii de dolari?

În general, ca să primeşti ceva de calitate, un cumpărător ar trebui să plătească cel puţin 400 – 500 de dolari per pagină. Dacă găseşti un freelancer care face de toate, poţi să scazi preţul la 1000 de dolari per site, dar orice este sub suma asta creşte şansa să primeşti un template de WordPress prefabricat cu nicio modificare.

Singura excepţie este când îţi doreşti doar un site de prezentare. În acest caz, un preţ mic nu este doar just, dar este de aşteptat pentru că nu este necesar că acest site să aibă funcţii avansate, decât să arate bine. În acest caz plăteşti doar pentru un design vizual şi puţină muncă în spate.

Un preţ mare şi un portofoliu bogat nu înseamnă întotdeauna că firma de web design este de top

Doar preţul nu este un factor de decizie, dar uneori poate fi un ghid spre gradul de calitate de la care te poţi aştepta. Nu ar trebui să te laşi influenţat nici de mărimea portofoliului. O companie ce a creat un mic număr de site-uri de calitate este de preferat în locului uneia care a creat sute de site-uri mediocre.

Cel mai bun mod pentru a evalua calitatea muncii este să deschizi câteva site-uri din portofoliul companiei şi să vezi ce impresie îţi lasă. Design-ul vizual este întotdeauna important, dar trebuie să uiţi şi la modul de utilizare, accesibilitate, uşurinţă în navigare.

Şi utilizatorilor site-urilor le pasă de profesionalism

Un site este prima interacţiune pe care un utilizator o are cu o companie. Cei mai mulţi clienţi doresc să afle mai multe detalii despre o companie înainte să înceapă o colaborare. Un site creat aşa cum trebuie şi care oferă toate criteriile cheie ce denotă profesionalism este unul care va oferi cea mai bună impresie.

Acestea sunt criteriile principale:

  • site-ul arată ca şi cum a fost creat de cineva profesionist;
  • oferă multă informaţie;
  • navigarea este uşoară şi intuitivă
  • atenţia este furată de elementele care contează
  • totul pe site funcţionează aşa cum trebuie
  • conţinutul este elegant, de calitate
  • traducerile în alte limbi sunt făcute într-un mod profesionist, nu în mod automat

Orice web designer trebuie să fie capabil să creeze un site care să îndeplinească toate criteriile descrise mai sus.

Ca şi client, este important să înţelegi că investind în calitate vei salva bani pe termen lung şi chiar te va ajuta să faci mai mulţi bani.

Daca simti, fa-o, noi iti multumim oricum
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page